7. juni 2007

Bangkok version Mads

Min oplevelse af Bangkok var jo lidt forskellig fra Lise', og derfor har vi valgt at dele bloggen op i 2. Version Lise og Version Mads. Nogen vil maaske finde Lise' udgave mere spaendende, men det afhaenger i hoej grad af, hvordan man er indrettet oven i hovedet. Anyways - here goes....

Under busturen fra graensen og til Bangkok begyndte jeg at foele mig en smule sloej. Jeg var stiv i nakken, foelte jeg havde feber osv. Om aftenen tog vi en taxi til Khao San Road, hvor vi skulle sige farvel til vores svenske venner. Jeg pylrede hele aftenen, og til sidst maatte Lise tage med hjem, saa jeg kunne komme i seng. Om natten startede hele showet saa:

Kl. 2.43 Jeg vaagner og skal skide
Kl. 2.53 Tilbage i seng
Kl. 5.23 Jeg vaagner og skal skide
Kl. 5.32 Tilbage i seng
Kl. 6.14 Jeg vaagner og skal skide
Kl. 6.28 Tilbage i seng

Resten af dagen blev brugt i hotellets DVD-rum, hvor jeg kvaernede den ene film efter den anden, med mange indlagte pauser selvfoelgelig. Heldigvis havde jeg set Bangkok foer, men det var nu alligevel irriterende at vaere bundet til toilettet. Om aftenen maalte jeg 39,6 i feber, hvilket, naar man er 10000 km vaek fra sin mor, foeles som om man skal doe. Jeg skulle ikke doe, men bare igennem en ordentlig maveomgang, som tog 3 dage med samme procedure som beskrevet ovenover.

[Det der er skrevet med smaat]
I tilfaelde af, at laeseren er blevet stoedt af denne post, fraskriver redaktionen sig ethvert ansvar. Da det er min blog, er jeg berettiget til at skrive hvad jeg vil. Jeg deler alle mine oplevelser med jer, og i labber de gode i jer, saa i har ogsaa bare at hoere paa mit pyller! Jeg har brug for at komme af med det her, og hvis enkelte af jer foeler en smule medfoelelse, saa laeg en besked, og jeg vil faa det meget bedre...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Pyller - pyller, nej, jeg har nu ondt af dig. Men skulle du nu ikke have holdt dig langt vaek fra Khao San Road? - der har du da foer haft lignende problemer.

Mads Fonager sagde ...

Jo, det kan du jo have ret i.. Erfaring! :-)