15. juni 2007

Ny rejseplan

Saa fik jeg smidt Lise tilbage til DK, og er nu fuldstaendig ene og alene. Selvom det bliver maerkeligt efter 3 gode maaneder med Lise, glaeder jeg mig nu ogsaa til at proeve rejselivet alene. Jeg haaber i stadig vil foelge med paa bloggen. Selvom redaktoeren ikke er her til at presse paa mere, vil jeg dog stadig forsoege at foelge op paa den, saa i kan foelge med i min videre rejse. Planen ser saaledes ud:

Bangkok d. 13. - 17. juni

Australien d. 18. juni - 25. juli

New Zealand d. 25. juli - d. 15. august

Fiji d. 15. - d. 22. august

D. 23. august skulle jeg gerne lande i Kastrup 16.55.

Det er saa detaljeret som planen bliver for nu, men bliv haengende her paa kanalen, og forsaettelsen vil foelge....

1 kommentar:

Moster sagde ...

Hej Mads
Ja Ja saa moderne er hun nu heller ikke, da jeg sku logge paa her nu ku jeg sk.. ikke huske koden, men fandt da ud af at nulstille og lave en ny:-). Jeg er tit paa omk. middagstid hvis jeg er hjemme ellers om aftenen. Men vi proever da om ikke det kan lade sig goere, paa en eller anden tidspunkt. Nu ska jeg til at laese det sidst nye I har oplevet.
Fortsat go tur og pas godt paa dig selv.
Knuz Moster